הצטרפו לחיזוק היומי בוואטסאפ של הרב עופר ארז שליט"א
עקבו אחרינו בפייסבוק
הירשמו לערוץ היוטיוב
עיקבו אחרינו באינסטגרם
הרב עופר ארז

מאז שנת 2003 מעביר הרב ארז הרצאות ברחבי הארץ. הרצאות אלו מיועדות בעיקר למתחזקים הנמצאים בתהליך של חזרה בתשובה ומשתתפים בהם מאות אנשים כל שבוע. בהרצאותיו הוא משתמש בתכנים הלקוחים מספרות ברסלב ומספרי קבלה כמו פרדס רימונים, פרי עץ חיים ותיקוני הזוהר. הוא מדגיש בהרצאותיו את הדמונולוגיה היהודית ואת הכוח המיסטי העומד מולה: "צדיק יסוד עולם". הרעיון המרכזי במרכז הגותו הוא שהעולם נמצא בתהליך אינטנסיבי של גאולה המכוונת על ידי הצדיק, המקבל את כל ההשפעות הרוחניות ומחלק אותן לכל אדם על פי צרכיו האמיתיים, מה שמכונה "תיקון שורש הנשמה".

רבי נחמן מברסלב, אומר בשיחות הר"ן (נ"א) כי העולם הזה מטעה אותנו לגמרי… את זה תקבלו מאתי שלא להניח עצמו להעולם להטעות. שלא יטעה אותו העולם".
על ידי תורת הצדיק נצא מהלופ


השעורים של הרב
ירושלים
יום שני, ב - 21:30 - ישיבת מגיני ארץ של הרב גול בעידו הנביא
חולון
יום שלישי, ב - 22:00 - בית רבינו באהרונוביץ
תל אביב
יום רביעי, ב - 21:15 - רחוב בן יהודה 86
ברחבי הארץ
יום ראשון משתנה
תורה רפב לקטוי מוהר"ן
דע, כי צריך לדון את כל אדם לכף זכות , ואפילו מי שהוא רשע גמור, צריך לחפש ולמצא בו איזה מעט טוב, שבאותו המעט אינו רשע, ועל ידי זה שמוצא בו מעט טוב, ודן אותו לכף זכות, על-ידי-זה מעלה אותו באמת לכף זכות, ויוכל להשיבו בתשובה, וזה בחינת (תהלים לז י): "ועוד מעט ואין רשע והתבוננת על מקומו ואיננו", הינו שהפסוק מזהיר לדון את הכל לכף זכות, ואף-על-פי שאתה רואה שהוא רשע גמור, אף-על-פי-כן צריך אתה לחפש ולבקש למצא בו מעט טוב ששם אינו רשע וזהו ועוד מעט ואין רשע, שצריך אתה לבקש בו עוד מעט טוב שיש בו עדיין, ששם אינו רשע, כי אף-על-פי שהוא רשע, איך אפשר שאין בו מעט טוב עדיין, כי איך אפשר שלא עשה איזה מצוה או דבר טוב מימיו, ועל-ידי-זה שאתה מוצא בו עוד מעט טוב ששם אינו רשע, ואתה דן אותו לכף זכות, על-ידי-זה אתה מעלה אותו באמת מכף חובה לכף זכות, עד שישוב בתשובה על-ידי-זה, זהו "ועוד מעט ואין רשע", על-ידי שמוצא בהרשע עוד מעט טוב, ששם אינו רשע, על-ידי-זה "והתבוננת על מקומו ואיננו", הינו כשתתבונן ותסתכל על מקומו ומדרגתו, ואיננו שם על מקומו הראשון, כי על-ידי שמוצאין בו עוד מעט טוב, איזה נקדה טובה, ודנין אותו לכף זכות, על-ידי-זה מוציאין אותו באמת מכף חובה לכף זכות. וזהו והתבוננת על מקומו ואיננו כנ"ל, והבן: